Det som inte dödar det härdar

Det slår mej att just idag är den där dagen då jag inte vet ifall jag ska luta mej fram eller bak, mage eller rygg?
Jag undrar oxå vem fan som smittat ner mej ? Kan inte sjuka människor ha en varningtext skriven i pannan "Kom inte i närheten, SMITTRISK"? Vänligen, tänk på det tills nästa gång. Jag har just köpt halstabletter för närmare en halv hundring som kommer få min tunga att domna bort, så egentligen borde jag skicka iväg fakturan till den ansvariga. Eller be den massera min tunga så den vaknar igen. Hur som helst så känner min hals för att hoppa av kroppen, storstrejka. Jag förstår den, inte alls roligt.

Svettas i anderstorpshallen ikväll, flåsa med den onda halsen. Skitakul, jag längtar =D Nu innan är jag hos tinababe, ska äta lite mat för det behöver man då man tränar. Om halsen låter maten passera dvs ;) 

Jag kan inte låta bli att påpeka hur fruktansvärt himla gott det luktade då jag gick förbi stigs, för ett ögonblick var jag i paradiset (som övergick i en orgie  mitt på öppet torg, se parfymen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0