Doppa redan

Jag är mej lik (dum?(: ) och dagen är här. DAgen som vi alla väntat på har slutligen landat.
Snön är borta och ingen risalamalta i år. Ngn glömde köpa risgryn mitt i virrvarret. Jag känner att julen inte är det den brukade vara. Vit jul i norsjö med en familj på fyra är det jag syftar på. En enda jul. En enda fröjd. Tusentals julklappar. Det om något är desamma i år. Två jular med två olika familjer. Två dagar. Två halvfröjder och inte i närheten av vad det brukar vara.
Men jag hoppas på det bästa, att tomten gör stunden lika magisk som förr. Fast jag är dock tveksam, insåg för ett tag sen att tomten är lika fejk som snabbkola istället för knäck (bryt koden itu och förstå vad jag menar, för jag menar just du)

God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0