fiber

Sovmorgon var bra, kom till skolan, en lektion där vi bara lekte på Techno balder. Nästa lektion var det redovisning av engelskaboken, men eftersom jag inte stod med på ngn av listorna så valde jag själv att vara i onsdagsgruppen:) Så jag gick
Stan sög, kollade på julklappar men min fantasi är 4-(2^2) =0 så allt jag kom över var en risifrutti och några äpplen. Min middag dvs. Ursh för ligh risifrutti, smakade typ som bulgur i mjölk(skulle kunna tänka att det smakar så).
Tina är världens bästa och fick mej på lite bra humör, räckte ungefär till sporthallen då träningen SÖG och i slutet mötte vi Alaget. Fy tusan, jag blir så arg. Spelade verklgien inte bra någonstans..
Jävla jävla skit.

Sen på bussen hem är jag risigast i världen oc hsvettig och äcklig och neg, SÅklart ska dom där med bussen. Greit. Verkligen.
Slutligen hem och håller på hungra ihjäl, hittar bara äckliga köttbitar i kylskåpet. Eller sånna där som är fullt med vitt som ger kräkeffekt. Gnäller på mamma att hon vet att jag inte kan äta sånt så hon ställer sej tillslut och petar ut dom pyttesmå ätbara delarna åt mej. Skönt, nu lever jag iallafall.

men det positiva idag är verkligen bra. positivt med stort P! Jag är hemma alone i helgen, kan det bli mer tajmat tillfälle vavava :D:D:D:DD? HHAHAHAH JAG SKA HA SKITKUL! bubbla till kl5 på natten, ngn som är på:D?

Kommentarer
Postat av: opeppadtjej_90

JAG ÄR SÅ JÄVLA PÅ, FYSKJUTTON VA VI SKA BUBBLA BABE;D;D;D;D;DDDD

2007-12-04 @ 18:16:49
Postat av: opeppadtjej_90

JAG ÄR SÅ JÄVLA PÅ, FYSKJUTTON VA VI SKA BUBBLA BABE;D;D;D;D;DDDD

2007-12-04 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0