frödinge for lajf

Snart så, hösten är ialalfall avklarad och det betyder att jag har nästan exakt lika länge kvar av skolgången som jag gått! Fast våren går fortare, ljusare bättre tider!
Provet gick okej, inte bra inte dåligt, men jag klarade det nog och inser att jag aldrig mer kommer behöva läsa fysik(om de inte ingår i ngt högskoleshit dvs)!  Var klar rätt fort, så ett hål på gaaaanska så många timmar väntade och som förutsett gjorde jag inte idrotten, jag for på stan och fikade med Jenny:) Waynes har höjt kladdkakapriset fyi, hädanefter äre Frödige Kladdkaka a 27kr för en hel som gäller. DET funkar!

Vad som däremot inte funkar är snön, vart for all snö :O???! Visst, jag älskar sommaren men julen ska vara vit, och jag vill åka snowboard! Underbart! Plus att allt töende resulterar i att jag faller hela tiden och slår mej. Inte bara ont, pinsamt oxå..  
 Meterspizzor funkar inte
Återskapa kontakten utan att ringa, skaffa användare på internet för "då kan man maila" funkar inte heller. Du är ute ur leken (spelar ingen roll att jag älskar dej, jag klarar mej nog ändå ska du se HEHHEHhh)


Volleyboll funkar definitivt!
Tränarna delade ut priser ikväll till dom som toppar ligorna i laget typ "Serve" "Smash" osv, och som väntat fick jag ingen utmärkelse för jag har trots allt bara varit med på 16 träningar och ingen match hittills. Men jag fick ändå en påse skumtomtar, tröstpris ungefär. Somsagt kommer våren med bättre tider, och då nästa säsong slutar ska jag toppa varenda en bara för att jag hatar att förlora! :) Josse ftw!

Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

Svar: Ååh vad lyx. Jag slutar imorgon! Orka åka till skolan kl 6 på morgonen för att äta tårta och sen åka hem. :p

2007-12-21 @ 00:59:08
URL: http://Pojkfan.blogg.se
Postat av: Jensan

Tack för fikastunden och shoppingsällskapet gums. Det var trevligt!
Förresten, skaffa broddar! Helt underbart att inte behöva vara rädd att halka på varenda isfläck man passerar /Bambi

2007-12-21 @ 07:02:50
Postat av: martajnah

ingen fara, jag har bara varit med på en träning och ingen match och fick också bara tröstpris, HEHE :D (och inte fan har jag fått pris för att jag kom 2a i servligan i vårat lag av min tränare inte, nejnej!!)
GOD JUL!!

2007-12-24 @ 11:01:42
URL: http://martajnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0