Kaffe :(?

38.7 som morgontemp. CONGRATZ JOSSE. Matchen är raderad ur huvet så behöver jag inte ens deppa ihop, jobbet likaså. Skolan känns avlägset, jag saknar nästan fysiken och matten och brobygget osv(kanske då jag är döende, vilket jag nästan är). Fast jag får vara i norsjö med pappa lite längre iallafall (L) Sen så vill inte halsen äta så mkt  vilket kanske är bra eftersom jag måste halvera min kroppsmassa för att någon gång kanske kanske passa i tightsen(okej, dom har varit med i ngra inlägg nu men det är ngt jag verkligen stör mej på).

Sen så gillar jag inte min blogg på ngt sätt just nu, den är verkligen skitful! Har varken ork eller tålamod att sätta mej ner ordentligt och fixa den, försöka tyda kodera, läsa mellan raderna. Ja, göra det som behövs för att få den perfektaUltimata bloggen. Så det får vara.
Pappa tjatar på mej där i bakgrunden att jag borde gå och läsa lite fysik. Han har rätt som vanligt det vet jag, men  orkar inte plugga nu. Precis som förr. Precis som det kommer att förbli.

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tycker oxå det! :)
men av färgen på väskorna vet ja inet riktigt..funderar på o köpa en utav dom :)

2007-12-14 @ 13:39:22
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Postat av: Sara

jag vill nog ha både silver o guld haha ;P snyggt med nåra svarta kläder med silver / guld smycken till :)

2007-12-14 @ 13:47:54
URL: http://fabulousprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0