Mysch

Allt är planerat, nästan i minsta detalj. Så om allt går enligt planerna så blir imorrn perfektare av perfektast =D
Vi ska vara hos mej

HOS MEJ :O!

Jag gruvar mej för vårat vita place då vi är halvmånga sisådär som ska vara här ;D Lite mer kanske? Men blir nog stan innan kvällen lider mot sitt slut, så huset hinner förhoppningsvis inte falla samman. Om det går några bussar vuilket verkar vara lite tveksamt just nu.

Sen skulle jag baka jättegoda pannacotta just nu istället för att sitta här, så jag vandrade 1,5 kilometer för att hämta grädden hos malin, sen kom jag på att jag glömt säga att dom var tvugna köpa vaniljstång. Vad hade jag tänkt mej!? Det är fucking a och o ju . .. . ..


Men jag peppar som fan och de ska bli världsbäst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0