panikplugg

Jag han klart med grafisk plus att jag gjorde lite extra, så nu äre inte mkt som hindrar mej från jullov. Ett prov, en lektion och ett långt hål där emellan som jag ska ägna åt att skriva idrotten. Sen är livet perfekt! Måste om en sväng till Tina imorrn, jag har ngt till dej babe:$
 
Fast nu känner jag paniken i ryggen, jag kan nästan höra hur fysikböckerna skriker(HAhhahh nu äre dom som inte har ngn röst, för min är tillbaka!!).

Gabbe har dessutom förbjudit mej att sitta i hennes dator, på hennes stol och gå på hennes golv osv. Syskonkärlek oyess!


Kommentarer
Postat av: Dan Pettersson

De där sista uppgifterna man har kvar i skolan och den sista lektionen är BESVÄRLIGA! Hade min sista lektion och prov idag. Jullovet här kommer jag! :)

2007-12-19 @ 17:15:13
URL: http://Pojkfan.blogg.se
Postat av: Dan Pettersson

Hehe tack! :D Slutar ni på fredag eller när slutar ni plugget? :)

2007-12-19 @ 20:24:58
URL: http://Pojkfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0