SHAKE THAT ASS

YES igår fick jag dom mycket efterlängtade tightsen... Dom var hemskare än jag trodde, det värsta jag varit med om i volleybolltights-väg. För jag förstår inte vad det ger att ha dom? Dom är varken snygga eller sköna, plus att dom är opraktiska och komplexgivande. Så allt dom egentligen är till för är att göra sporten mer "Intressant och publikgivande", men vadå, visst jag vill ha publik mne jag vill att publiken ska vara där för att kolla på volleyboll, inte för att kåta sej på våra ass.

Halsen klagar fortfarande, nu strejker rösten oxå. men det är kasnke bra? lika så bra som att bara ha ont och röst för då måste man prata, nu ksnek jag slipper ?
Det är slut mellan pappa och hans tjej, just när jag behöver henne som bäst. Snyggt, jag har ingen aning om vad jag ska ta mej till :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0