vad hände?

Godmorgon världen. Nej förresten, bara Godmorgon Jossan. Vaknade inatt av att mina ögon stod vidöppna och inte kände ngn som helst trötthet, kollade på klockan och den visade 03.59. Tro mej, jag försökte verkligen somna om men icket. Så efter en kvarts försök gav jag upp, la mej på golvet och gjorde situps. Tror att huvet var trött för det var inte ens jobbigt. Sen försökte jag sova Igen men mina ögon ville fortfarande inte vara trötta så gick upp Igen och drack, sen läste jag massor innan jag slutligen kände John Blund återkomma klockan 05.15 vilket var ganska uppskattat. Lyckan varade dock inte länge, för min mama stiger upp klockan sex så då dundrade hon nerför trappen. Tack för omtanken.
Efter det lyckades jag även försova mej, men bara lagomt så jag inte hann duscha eller sminka mej inann bilen gick. Ändå lugnt, så nu sitter jag här med rödsprängda ögon(endast lite mascara), risigt hår och trött huvud och funderar på börja jobba:)?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jobbigt när det blir sådär. Spec när man ska upp tidigt dagen efter

2007-12-04 @ 08:47:18
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0