Vill du bli min dejt?

Inget umeå idag, skellstan dög gott och skolans mat likaså, billigt och bra! Kan man lägga pengarna på annat istället, så resonerade vi. Och det  var just vad som hände! Stan var överfull, proppfull och så där som de bara kan vara nu innan jul. Shopping på hög nivå. Ribban låg hög även på folket, riktigt svårslaget! Bussen går så lämpligt just när fötterna värker som mest och humöret är på väg ner, men sen träffar jag ngn jag uppskatttar massor på stationen och den klagar över alla väskor, påsar och katter. Skitakul, du får mej alltid på bra humör :*
Bredave(norsjiska på hög nivå) stog det ngt fint, du tittade på jackan och jag på innehållet:)
"Hej, min kompis önskar sej en kille i julklapp, vill du bli hennes dejt"
DÄR SATT DEN! Hahah älskling :]

Norsjö iallafall, borta bra men hemma ändå bäst trots allt!
Julgransdekoration
Köttbullsbakning (jag fick äran att röra om i pannan så fingrarna inte skulle bli kladdiga :$)
Kakbak
Glögg
Pepparkaksdeg
Julklappsinslagning
Gabbe
Pappa
Frågan är om det kan bli mkt bättre av en kväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0