Älskade typer

Du blir glad. Du blir förbannad. Du blir varm inombords. Du blir irriterad. dagligen berörs du av typsnitten runt omkring dig.

Vilken är din favorit?

Sitter på skolan och har grafisk design. Sista arbetet vi gör tydligen. Vi ska formatera om text så  den blir snygg, lätt att läsa, lockande, visa känslan i texten osvosv. Ganska mysigt att sitta i Photoshop, dessvärre inte i InDesign /=

Höll inte på ta mej upp imorse, sjuuukt tungt! Hade gått lite lättare ifall jag hade en bra dag att se fram emot, men nu är allt annorlunda.
Grafisk design-fysikLABB-teknikutveckling-matte
Hård dag, jag bara längtar tills den tar slut! Elelr de gör jag inte heller, måste tydligen till mormor och äta /=
Ska jag längta någonstans kan jag längta tills imorrn, då ska jag till norsjö : )
Eller nä, förresten, längtar till sommaren istället!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har blivit utmanad! Läs i min blogg hur du gör :)

2007-11-20 @ 22:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0