Du blir glad/varm inombords/ IRRIterad

Yup, jobbar även idag vid InDesign. Kan inte påstå att det är roligare än sist, inte heller enklare. Jag tvivlar inte på att det är programmet som kan göra allt, problemet är att i mina händer så händer ingenting av värde där. Alltså kan man dra slutsatsen att jag suger och är såå körd.
Snart slutar iallafall lektionen(en timme kvar) och jag ska jobba med engelskaredovisningen som vi ska ha imorrn. Grejen är, att jag verkligen itne gillar att prata inför folk, det är en av dom absolut värsta sakerna jag vet. Håller på planera hur jag ska lyckas överleva att prata 5hela minuter inför hela klassen.

Förövrigt har jag tappat bort min coola sniffsak, den där som luktar mint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0