En helt normal odör

Sitter här efter en dag som varit hur bra som helst ,från början till slutet. Skolan gick ganska så bra rakt igenom, stan var råkul med fashion tryouts i omklädningsrummet på HM. Det hela gick ut på att vi valde kläder åt varann(mestadels) Malin och jag. Bör nog tilläggas att de itne var dom snyggaste plaggen vi kunde hitta. Sen provar man de bara, och garvar, och fastnar i en klänning.
Sen bar det av till mormor gör att äta mat, skitgott:D Jag misstrodde henne om den egenskapen, men nu är jag överbevisad: Mormor kan faktiskt laga mat :D!
Hittills har kvällen täckts av världens roligaste sport, volleyboll, och det gick bra. Skulle nästan kunna säga att de gick riktigt bra :]

Menmen, kvällen är inte över och kommer inte vara de förns på några timmar. Jag, Kajsa och Malin är nog klassens mest ambitiösa och gör alla uppgifter dirr.
.. NOOT
så har en 15minuters lång redovisning imorron direkt åp morgonen som jag måste göra. Den ska bli klar, jag kommer sova i stolen om de behövs :}

"Om du är rädd för ngt, gör det genast" ska härmed bli mitt livsmotto. Är så himla smart på alla sätt och jag borde verkligen försöka följa det !
Åhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0