general white gör dina tänder vitare

... eller hur det nu var. Kommer aldrig, Aldrig någonsin att glömma det ;D



Blev inget bad igår, hann bara duscha snabbt. Funderar däremot på bada nu. Kliva i och aldrig kliva upp igen föränn nästa helg så slipper jag få tillbaka mitt förbannade prov och göra den där jävla redovisningen i engelska då jag tvingas snacka 5minuter minst inför hela världen nästan ! Fast ska jag lix vara borta ett tag kan jag stanna borta ändå tills nästnästa helg, då slipper jag bestämma mej om jag ska fara på öppet hur eller på volleybollmatch. Frågan hade egentligen varit glasklar, men under vissa omständigheter görs saken mycket mycket svårare. Min första match med Kfum (i pyttetightsen) skulle alltså visa sej bli..

..mot NORSJÖ! :/ Kan de bli värre? Okej då jag har spelat ett tag, men debuten kunde jag väl iallafall ha fått möta ett dåligt lag typ iksu? (ioförsej hörde jag via rykten att dom skärpt upp sej, om de nu är möjligt?)

Hörde att AIK förlorade i helgen, då känns de ändå lite bättre att jag inte kunde fara. Gick plus istället för minus och slapp den dåliga stämningen vid förlust, YEY.
Apberget har blivit segt, alla kommer lämna det åt sitt öde just som man gjorde med lunarstorm. Pusshej, jag stannar tills min suppe gått ut. Kanske tidigare, för har jag supporter snokar jag och hittar saker som inte är tänkt att jag ska läsa som gör mej besviken. 

Out of my life, Out of my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0