Ingenting, inget inget

Min förlorade väärl (dom jävlarna tog oss en efter en, dom jävlarna osvosv)  plus på Kent


Volleyboll ikväll, känns helsjukt att träna med kfum och inte norsjö. Men faktiskt, jag älskar volleyboll och man kan inte bimda sej till ett ställe, amen typ när jag går ut skolan och flyttar långt söderut eller så. Kommer knappast orka pendla till norsjö då heller så är väl lika bra att vänja(avvänja) sej.

Oxå är jag smått irriterad över att skorna som jag köpte när jag va i piteå inte var sköna, så jag har bara använt dom tre gånger. TROR du inte dom på ngt sätt har gått sönder?! Nogvareväländågudförbannat

Kommentarer
Postat av: brumman

spelar du med nån som heter Linnea?

2007-11-11 @ 16:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0