Listaaa

Namn: Josephine Andersson
Piercingar: Naveln
Tatueringar: Nej
Längd: 1.63
Skostorlek: 37
Hårfärg: Brun

Är du kär i någon: Inte just nu
Önskar du att du bodde någon annanstans: Mjo, inne i stan vore inte helt fel. Eller någonstans långt borta där  det är varmt
Tänker du på självmord: Nejnej.
Tycker andra att du är attraktiv: Det händer, men senast var jag osnygg
Dricker du: dricka bör man annars dör man
Använder du droger: nej
Röker du: Enstaka tillfällen
Vilket shampoo använder du: Det jag köper.
Vilken parfym använder du: flowing mm, lägger inte på minnet vad dom heter
Vad är du rädd för: Björnar och skog, mörker och att förlora sånna som står mig nära
Gillar du att tvätta: Jag tror itne ngn gilalr det, men de är inte så jobbigt. Tvättar typ alltid mina kläder själv i norjsö
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja!

Senaste...
Film du hyrde: Hide and seek
Film du köpte: En geichas memoarer
Låten du lyssnade på: Sidewalks
Låten du hade på hjärnan: Buffalo soldiers
Låten du laddade ner: Jag talar ut
Personen du ringde: Röstbrevlådan (Som inte tillät mej lyssna på meddelandet, ngt tjaffs med kortet tydligen)
Tv program du tittade på: One three hill eller amerikas funniest homevideos, vet inte vilket som går sist. (tina vet, de är hon som ser)
Personen du tänkte på: Tina alldeles nyss, bara frågan ovanför

För eller emot...
Långdistansförhållanden: För (om man klarar det, inte många som gör)
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Emot, det är fruktansvärt egoistiskt.
Teenage smoking: Nja.
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: Emot
Förhållanden: För

Favorit-.
Mat: Tacos eller ngt.grillat
Låt: Sidewalks eller Kylie
Sak att göra: busa med kompisarna ;)
Sport: Volleyboll
Dryck:  Loka (päron)
Kläder: Jeans och kofta? Skulle ändå mer än gärna gå omkring i mjukiskläder 24/7
Film: Heartbreaker, good vibrations(visserligen bara ngra scener som jag älskar), och bra skräckisar. Lyckas tyvärr alleles för ofta se dåliga filmer
Bil: Alltså bilar är inte riktigt min grej. Skulle iallafall inte tacka nej ifall någon erbjöd mej en audi TT eller en cab :$

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Några gånger ja..
Gråtit över en flicka: Jag hatarhatarhatar att förlora vänner, inget tar så hårt.
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nej
Blivit arresterad: Nej

Antal...
Gånger du varit kär: Inte många ändå, har svårt att bli kär
Gånger ditt hjärta brustit: Därför inte heller så många gånger här. Men vilket som är det inte kul då det händer
Hjärtan brustit på grund av dej: Är svårt att veta hur andra känner, men jag har lyckats och känslan är inte bra. Får sjukligt dåligt samvete.
personer du kysst: några stycken .
Pussat: fler än förra frågan
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Massa gåner, har tillochmed varit med i tv ;)
Ärr du har på kroppen: 4 vad jag kan komma på. Bara ett som syns mkt

Ska bli skoj: Imorrn-God mat, fika i sinne och se en galet bra film(vet inte vilken än) med världens bästa människor
Ska inte bli skoj: Plugga ikväll och provet på torsdag.
Sparar till: Bärbar dator, snowboard, utlandsresa you name it
Väntar på: Bättre tider
Dagens dryck: Vatten och juice

Senaste...
Bok du läste: Att älska som en porrstjärna (bör tilläggas att jag fick den av min lillasyster)
Personen du fick mail av: Ngt jävla skitreklamtjosan som spammar reklam till mej, har typ 20nya mail varenda gång jag loggar in.
Personen du fick brev av: Folktandvården
Personen du fick sms av: Simon
Saken du köpte: Äpplen

Vad har du gjort idag: Skola-stan-hem-fika-dator-plugg-dator-mat-dator----.
Var det kul: Helt okej

Hur tidigt stiger du upp: Lagomt så jag hinne till bussen, är jätteseg på mornarna och kan inte duscha snabbare än på en kvart hur mkt jag än försöker.
Gillar du att slåss: Absolut inte.
Vad ska du göra ikväll: Plugga
Är du seriös: Olika, men oftast är jag seriös. Borde dock vara mer engagerad då det gäller skolan
Vad är du allergisk mot: Helsjukt, i sommras åt jag ett äpple och då fick jag utslag fulla magen åså, men har aldrig hänt varken före eller efter så måste varit ngt sepe med äppplet.
Sen är jag allergisk mot min fondation, ansiktet sväller lite och blir fullt med små vattenblåsot. jätteäckligt
Var har du ont: Handleden
Använder du hårspray: Då jag orkar fixa håret
Kan du stå på händer: Jaja, om jag få ha huvet i marken
Favoritserie: scrubs

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Ingen av dom
Salt eller socker: Glass är till stor del socker sååå :]
Gillar du ketchup: Inte så speciellt.
Är du glad nu: Ganska, lite irriterad över att jag skjuter fram mitt plugg fast det behövs så väl och att det är stökigt i mitt rum. Annars så
Var du glad igår: Jaa
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Det som spelas om humöret är det rätta
Stockholm är: Underbart
Göteborg är: Volleyboll-SM
Kan du sjunga: Allt är relativt (utom ljusets hastighet som är konstant)
Mer värt än guld: Mkt folk runtom en (tex vänner, familj, kärlek osv)
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Australien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0