Listaaa

10 saker om mig

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ibland
3. Är du uttråkad? Ja
4. Är du ledsen? Ibland
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid? Är inte, kommer aldrig att bli
7. Är du full? På en måndag :O?
8. Är du en cooling? Ja
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej

8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ..eller ska jag gå förbi en gång till?;)
2. Har du nånsin blivit sårad? vem har inte?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma KILLE flera gånger under natten innan du somnade? klart :]
4. Har du gillat en KILLE utan att berätta det för han? Åtskilliga gånger
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Mjo:$
6. Har du haft en hemlig beundrare?
7. Är du kär? Har jag chans på dig du kanske har chans på mej
Jag minns ej e de denna vecka jag är kär i dig
Eller är det slut
Har vi redan sjungit ut
8. Vill du gifta dig i framtiden? Bara ngn ger mej Gus Carr och en fin ring ?;)

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Loka
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll ? Det är två dagar på en helg, så varför inte en av varje?
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Mobil

Har du nånsin...

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Hellre påtagen när jag försöker smita in igen
2. Brutit ett ben? ett ben i hanleden
3. Gjort nåt du ångrar? Den som aldrig känner ångest saknar något som ingen kan vara utan: fantasi.
4. Hoppat Bungee Jump? Någon gång i framtiden
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Nej, men en tredjedels frödinge kladdkaka ; )
7. Gjort bort dig offentligt? Alldeles för ofta, folk slutar reflektera över allt vad jag gör och säger
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Sällan
9. Gråtit när ett husdjur dog? Rambo älskling, jag saknar dej jämt
10. Velat försvinna? Hahahjoooo

Senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Malin
2. Telefonsamtalet du fick? Mamma
3. Personen du va med? Malin
4. Roligaste grejen som hänt? Biobjudning ;D
5. Personen du sms:ade? Kajsa
6. Du va i en bil med? Emelie
7. Gick på bio med? Rebecka
8. Var och shoppade med? Kajsa och Malin
9. Du kysste? h3h3
10. Du skrev till på myspace? jag skrev ett blogginlägg nyss ifall det gills istället
11. Du kommenterade? En jätteful bild på mej som gabbsan lagt upp :(
12. Du tillbringade natten med? Tina
13. Du kramade? Malin


Kommentarer
Postat av: mel

singel, har du dumpat mig ;(;(;(;(?

2007-11-20 @ 13:30:36
URL: http://mels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0