minitinikomtillmej

Bb ikväll:D (bodaborg) och jag känner peppen, men ändå mest peppad på zootour sen lucia och luciavakan, sen annandagen och därefter nyår. :D:D:D:D:D:::D och glömde nästan JULAFTON
Vart for big broter? (på tal om bb)

Livet kanske låter perfekt med så mkt rolig att se fram emot, vilket kanske fallet borde vara. MEN har dessvärre tiomiljarder skolsaker som jag ska göra. Engelska bokredovisning på måndag oc h jag har inte börjat läsa boken än. Men efter helgen ska jag ta tag i mitt liv, kanske redan under helgen. Ska även göra den där fina utmaningen malin gav mej i somras och jag fortfarande inte gjort;P

Hahah provade tightsen igår på volleybollen. SKITAHEMSKA vill jag lova, världens äckligaste material och definitvt minsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0