Pärlor åt svin

Pärorna som jag snackar om är Erik, kajsas lärare i fotografisk bild. Och svinet är då såklart Kajsa:) De gjorde min dag då vi träffade han i korridoren och han frågade hur det var med henne åså ( hon har inte varit där på flera veckor inkl idag). Hahhaah "Mjo alltså... jag har varit i.. stockohlm och varit gsjuk.. åså"
Hahah
Sen var min dag bäst, lite tråkigt att måla stol fast de är jag snart klar med.
Eller maten var lite dålig, men nu är jag hemma så ska göra ngt att äta.

Tre små fjortistjejer cyklar förbi mej på väg från bussen. Hon i mitten tittar konstigt på mej och utbrister sen till dom två andra "VEM är det där?" så dom andra snabbt vänder blckarna mot mej.
"Ingen aning" "Vet inte"
"Men fixa en analys eller ngt så jag får veta" fortsätter hon i mitten
:( :( :| 
och jag hade ingen aning vart jag skulle ta vägen. Hade jag varit lite modigare hade det nog stoppats en käpp i hjulet och när hon låg på marken framför mej hade jag presenterat mej så sparar de hennes kompisar tid från analysen :)!

Kommentarer
Postat av: Erica

haha vad ville dom:P De tyckte säkert du var jätte snygg och därför glodde dem så;)

2007-11-19 @ 16:23:29
URL: http://enslagssanning.blogg.se
Postat av: Emelie-Marguerite

Ha en bra kväll ( :

2007-11-19 @ 16:24:10
URL: http://www.realemelie.blogg.se
Postat av: Josse

Tack desamma Emelie-Marguerite :)!

Hahah joo man kan ju alltid hoppas att det var därför ;P

2007-11-20 @ 08:45:03
URL: http://ljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0