Skriver snabbt så att stressen lyser igenom

Ställde klockan igårkväll på 06.00 så jag skulle hinna med bussen och göra mej klar osv. Vaknade med ett ryck och sträckte ut armen efter telefonen för att kolla på klockan-den är borta. Hur jag än känner efter så kan jag inte hitta den, så jag tvingas tända sänglampan och titta efter.
BOrtaa :|
När ögonen vant sej sätter jag mej upp och hittar mobilen under mej. Vad fan gjorde den där? Klockan visade 06.58, just som bussen skulle gå. Såå jag insåg att den var körd, flög upp ur sängen och kollade när nästa buss gick, 8 minuter över(vid den tidpunkten stod klockan på 06.59). Ryckte upp dörren från mitt rum och för att just hinna se dörren till duschen stängas. Ropade till mamma att hon skulle släppa mej före för jag var jättestressad. Jagmed, var hennes svar. I mina ögon var hon inte ens lite stressad för hon skulle till jobbet en timme senare. 
Under tiden hann jag slänga ihop allt som behövdes. Duschade snabbt, sen upp och ta på mej skorna. Sprang jävlart allt jag kunde til bussen och höll på frysa ihjäl för hann inte ens ta på mej ngn tröja under jackan :/ Jag var i tid, men inte bussen.. Jag hade hunnit äta en macka, eller klätt mej helt, eller kamma håret, eller sminkat mej lite om jag vetat att den skulle komma fyra hela minuter sent.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så himla rolig läsning! :D Kanske inte för dig som upplevde hela historien irl, men för oss andra :P Att du glömde ta på dig en tröja tex, bara det är ju obetalbart, haha! (sorry) Puss

2007-11-21 @ 20:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0