trävårtor

Kajsa visade mej världensabsolut äckligaste människa, ett möte med honom i en mörk gränd skulle nog ta mitt liv (om jag inte misstog mej för att han var ett träd)
såå alltså tycker jag alla borde spana in kajsas blogg och se vad det är jag snackar om!
Idag hade vi sovmorgon till 11, eller vi tog sovmorgon, är en viss skillnad :) Nu har jag bara kvar en två timmar lång företagsekonomi som känns fruktansvärt lång och dryg.. skulle gärna missa den, men jag är pliktskyldig mina medföretagare :)!





Ikväll ska jag till norsjö, göra ngn skiva, hämta skolkatalogen och få tillbaka mina skor som har lagats(om jag inte får helt nya), sen ska jag hälsa på farmor och farfar, jenny och daniel, sen kanske klippa mej och ändra färg på håret.
DEN DAGEN jag hinner allt de där ifall jag kommer hem klockan halv 6? Haha sure, måste prioritera mera.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0