Utmanad

Och ni som läser detta blir detsamma!

Avslöjar iallafall sex mer eller mindre ovanliga saker om mig!


1. Jag är pedant. Inte med mitt rum där det nästan alltid ser förjävligt ut(mamma hotar med att ta ut alla saker och låta mej sova på en madrass) men allting annat. Skulle inte kunna tänka mej äta fisk i en djuptallrik. Pappa och Gabbe har därför gett mej smeknamnet Pitimeter.


2. När jag ska städa blir jagpå fruktansvärt dåligt humör, smäller i dörrar och är allmänt elak mot alla runtomkring. Det kommer som automatiskt.


3. Klantighet är endel av mitt liv, jag gör bort mej överallt, hela tiden.


4. Jag klarar inte av att gå ensam där det är skog, är så jävulskt rädd för björnar oc hdet har jag varit hur länge som helst. Blev ännu värre då vi satt i bilen och tittade på en björn som åt ut en slagen älg brevid vägkanten. Ursh, vad än alla säger så är jag överbevisad; Dom är inte rädda för oss.
"Dom är mer rätt för dej än du för dom"  FEL!  "JAG är mer rädd för dom än dom är för mej"

5. Jag ska inte ha barn. Tycker inte småbarn är söta eller gulliga eller på ngt sätt bra och tror därför itne att jag kommer kunna älska mitt eget vilket skulle göra mej till en dålig mamma. Och jag hatar sånna. Så därför ska jag skona barnet från ett sånt liv :)


6. Lypsyl är ett måste, jag är djupt nersjunken i träsket och kan inte ta mej ut ur beroendet. Skulle behöva ligga på rehab ett år eller liknande. Har dock försökt sluta själv x antal gånger utan vidare lycka (mer än söndertorkade läppar i några veckor helt i onödan). Men har iallafall kommit ifrån de allra tyngsta, Försvarets hudsalva och Vaselin. Nu används bara ett lättare från hälsokostaffären så de är nog bättre iallafall. Ett steg på vägen:)?


(Malin, Kajsa, Sandra, Lina, Agnes, Linnea er tur :* )


Kommentarer
Postat av: Jenny

Punkt 5 är väl ändå att ta i lite? Så kär som du är i dina småkusiner så tror jag inte på dig ett smack! Om 10 år sitter du där med 3 små knoddar ska du se :D (Ps. Akta så jag inte gör dig till gudmor den dagen vi får barn ;P)

2007-11-21 @ 20:39:38
Postat av: agge

jag har ju redan gjort det här ;D

2007-11-24 @ 16:57:44
Postat av: agge

jag har ju redan gjort det här ;D

2007-11-24 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0