Workout

Har jobbat hela dagen, jobbigt anser vissa(jag oxå ibland) men jag gillar det oftast faktiskt. Känner mej riktigt duktig då jag jobbar, plus att jag tjänar pengar som det ör rött hård åtgång på såhär innan jul, plus att alla som jag jobbar med är hur bra som helst, plus att de är rätt så många fräsha människor som handlar av mej :] Dessvärre ser inte jag alltid så fräsh ut där(osnygg eller hur det nu var) med keps och headset.

Nu ska jag hur som helst gå och bada eller ngt, bara njuta av att inte göra någonting alls


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kanske redan hittat någon bra sida med bloggdesign? Jag tycker iaf att denna tjejen är väldigt duktig på att förklara http://cillenl.webblogg.se/bloggdesign.html

2007-11-18 @ 14:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0