6 älgar på en blå-is

När pappa sa att han tänkte bjuda en massa folk på middag blev ja superglad, fan va mysigt! Det blev en massa folk, supermysigt folk som ja gillar hur mkt som helst. Middagen var helt okej den oxå, köttsoppa. Men de funkar om man petar bort köttet (FAN josse, va gördu?:o:o)
Flood väntade hos Jenny och Daniel efter maten, den var rätt bra. Vad som var riktigt bra var det som var till filmen, chips, dipp, ostbågar, godis, loka och vindruvor. Sen var daniel så snäll att han hjälpte mej att hitta en bra dator som jag nog ska beställa på måndag. Fast jag har lite beslutsångest som sagt, men de är nog smartast att ha en helt egen så jag inte smittar ner gabbans ngn mer gång. Dock sitter jag vid en tredje bärbar nu som kanske kan ses som min, fast den är halvkonstig så de är lika bra att köpa en helt egen? 
Joel är heller inte dålig, och att jag aldrig tidigare märkt hur kittlig han är förvånar mej. Hahah. Vi ska gifta oss ngn gång, faktum är att vi redan är förlovade. Jag har fått en jättesuperfin ring av han=) 

Nu sitter jag i ursviken igen och väntar på att malin ska komma så vi kan börja göra oss vackra inför kvällen, för Kim har blivit vuxen, nåja 18 iaf, så vi ska fira han=)

HAHA gabbe ringde nyss, dom är i Bjurfors och pimplar. De är tunn blågrönbrun-blankis, sån där som alltid är på malån den här tiden på året. Inom loppet av en minut gick det 6 älgar just brevid dom över älven. Norsjö for lajf <3




Update, nu är det 12 älgar som har passerat...   (13.02)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0