Cancer

Är desamma som kräfta, mitt stjärntecken. Det är även en sjukdom som jag inte har (har inte ngn annan allvarlig heller för den delen) men hade det nu varit så så hade jag fortfarande inte sagt det till någon. Inte en enda skulle få veta.

Grafikt skapande är förhoppningsvis jättekul, någon som haft det eller ska ha soms kan berätta lite mer vad det innebär? Grejen är att jag inte fick tyska på individullt val utan istället engelska c som jag inte alls är särskilt pepp på. Så ja och Kajsa bytte idag utan vidare djup info om kursen:)

Ikväll va vi jättesnygga, de första min kamera valde att göra var att dö.. Men ja vet en massa andra som tog för många kort, så ja förväntar mej lite snygga bilder därifrån iallafall. Maten var outstanding, 5 rätters äter man inte varje torsdag. Kärlek.


Imorrn däremot åker jag till bahamas en månad för att sola, bada och bara roa mej. Over and out, på återseende.









Hahahh inte.... Skola sen jobb, inget jeffla bahamas för min del.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bahamas, schmahamas :P
Angående videos från y.t så gör du såhär: i den grå rutan brevid videon finns en ruta med en embedadress, du kopierar den och öppnar upp blogginlägget du vill ha den i. Sedan klickar du på "skapa länk" som finns i verktygsfältet och klistrar in videons länk där.
Taaadaaa! :)

2008-04-27 @ 15:12:12
URL: http://www.jennylu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0