Ddagen..

Jag överlevde sanningens ögonblick: Att berätta för gabban att jag lyckats dränka hennes dator i virus, men såklart ska ja fixa det.
 

Det värsta av de värsta berättas, hur hurhurhur? :(:(:(:(  :'( och under denna tid har jag hunnit bli lite ego.
Men jag lider just nu, med mej själv för problemet här och för provet imorrn och redovisningen på fredag och provet på tisdag och fanfan. Sen lider jag med dej oxå. Och med mej igen, för jag drabbas av ditt. Och med mej själv återigen för att jag håller på att förlora. 


you can take tomorrow,
just take it away but you can never have yesterday

Kommentarer
Postat av: GABBE

ÄR INTE DATORN LAGGAD SNART SÅ VILL JAG HA EN NY :) DET ÄR INGEN ANNAS FEL. DET ÄR BARA DITT...
men det går bra med typ 300 också :) för då kan jag byta ut tellia ;*

2008-04-07 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0