Dear God

Idag vaknade jag, dock kändes det som ja sovde dom följande två timmarna, tog en dusch på lite längre tid än normalt och åkte sen till skolan. Intervjuade lite folk, fick tillbaks ett prov, hade matte sen slutade dagen.
Peppad till ltusen på träning efter skolan, men såklart hade jag lyckats packa allt utom gymkortet. Så de blev inget.
Istället for jag och Kajsa till körskolan och gjorde lite, och vet ni vad? Fas A 68/70. YEES ! :) Man ska sluta på topp, så efter begav vi oss därifrån. Tänkte hämta mina skor som varit på lagning aslänge(för att ja glömmer hämta dom, och då ja kommer på de så har dom stängt) men jag hade tydligen glömt bankkortet hemma oxå. Så de blidde inget.

Aja, väl på busstationen när jag skulle lämna Kajsa fick hon en smart impulsidé, hon åkte med till ursviken "Oj, jag råkade hamna på ursviksbussen:o!". Lite besviken över att hon inte hittar till mej, de är ändå bara Vänster, vänster, höger, höger, vänster, höger, höger, vänster:) 
Hon är snart hemma nu, så vad som väntas för mej är plugg och ett jävligt stökigt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0