Einsteinium

Jag väntar med spänning på 18årsboken från Sandra, hoppas hon står fast vid att skriva den. Behovet är oändligt. Idag höll jag på svälja ihjäl mej av en isbit som ja tidigare ploppat ner i juicen.. 

Ett enda gott råd från mej lyder- Affirmation (Savage garden). Visst, gruppen i sig kanske inte är världens absolut bästa och lite oldschool, men att ta till sej av texten är någonting alla borde göra. Livsfilosofi. Kajsa trodde inte på mitt nypåkomna citat idag på kemin heller. "Man behöver inte dricka för att ha roligt, man kan dricka ändå". Varför skulle inte jag- Josephine Einstein kuna kläcka ur mej ngt så smart ?
När jag lix snackar Kajsa så tycker jag att hon är grym:
* Inne i biblioteket sitter kajsa malin och jag och snackar film vid en dator och försöker få fram vem den onda är. Kajsa skriker" JA VET! De är den utan armar ju:D!!!" bibliotikarien gick just bakom... (och poängen är att hon inte har ngra armar)
* I asylhålet uppe på balder satt vi vid datorerna och kollade runt på lite bilder och jag påpekade hur lika två personer var. Kajsa "Men de är ju bara för att båda är så jävla neger" 
Hahah :]

Zweistein (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0