^^,

Mamma hängde över toan imorse, så ingen skjuts till stan=ingen träning. Men jobb blev det, och det gick bra. Trodde jag iallafall ända tills sista kvarten då jag floppade rejält! Tror bestämt att ja påpekat förut hur himla klantig ja är, men kvällen tar priset, ja vågar inte ens skriva vad ja gjorde :$
Efter jobbet gick jag iallafall in till stan och bastade med elin, det var varmt men riktigt skönt!
Fyfan för snön! Och jag blir sjuuuukt neg då jag inser hur snöigt det är just nu och på 2,5 månad så vänder allt och går mot mörkare tider. IGEN! När jag går ut skolan kommer jag att flytta till ngt varmare ställe, iallafall södra sverige. Kanske till sthlm, har trots allt redan klart där med en lgh. De kanske ja inte har skrivit, men pappa har införskaffat en där, så de är ju bra ! 

Måste komma ihåg att beställa datorn imorrn, om den är bra alltså. Men jag litar på Daniel när det gäller sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0