Fujitsu siemens

För er som inte hängt me så har ja tänkt skaffa en egen dator, och här sitter jag nu:D
Den är nice, inte de snyggaste ja har sett, rätt basic:) Inte heller den Daniel sa, min superfarbror kunde fixa en minst lika bra fast annat (bättre) märke biligare. Klart ja tog det anbudet!
Vista är däremot lame, eller så är det min hjärna som är det för hittills är de lite svårt att förstå, men allt tar sin tid. Utom om du frågar min mattelärare; "Det här ska ni kunna utantill, växer ni mitt i natten ska ni vakna och ropa COSINUS"
Ja, jag är riktigt nöjd. Nu återstår bara att flytta alla mina miljoner filer från alla miljoner andra datorer ja brukar sitta vid.
Förresten, inte nog med att superÅke fixade själva datorn, han fixade oxå så ja har alla pro-versioner av alla Adobeprogram:) Fast ja tippar att ja itne kommer använda ens hälften så hej som jag är.
De enda minuset är att det ändå blir dyrare än väntat, måste köpa en musjävel, kortläsare och bluetoothadapter, men sånt får man ta som en bonus.

God kväll allesammans, hoppas er dag varit lika bra som min för den var nästan perfekt

Kommentarer
Postat av: Jenny

När jag berättade om din nya dator sa Daniel:
"-Neej... Köpte hon en Siemens? Man ska inte köpa en dator av dom som inte gör datordelar. Det där är som att köpa en "Dell". Inte bra. Jaja..."

Så då vet du ;P

2008-04-17 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0