:j (Halvledsen, inte halvglad gubbe)

Just nu i detta tillfälle så vet ja inte om jag ska skratta eller gråta. Pappa snackar i telefonen med en ooficiell person(för er iallafall). Jag gör en läxa som jag är körd på. Ska strax börja på nästa för dom ligger på hög! Inget RM för min del, jag har jobbhelg. SM blir de inte heller, pengarna räcker inte till allt och jag prioriterar hellre Bulgarien faktiskt, tro det eller ej. På tal om jobb så kommer jag att jobba 5 helger i rad så det blir tufft men värt de. Fick just deklarationen från förra året, och wiie, jag får tillbaks pengar!
Jag är ofattbart glad att jag inte går i 8an längre, sk klasskompisar är så totalblåsta som man kan vara då. Typiska fjortisfasoner som jag skulle vilja gnugga ner i en lerpöl eller låsa in i en bur på zoo och låta folk betala för att titta på kräken..

Vad varje svensk bör veta är min alldeles egen Nationalencyklopedien ikväll, ska fortsätta begrava mig i den för att hitta lite roliga historiska händelser om Sverige. Men egentligen så är det enda jag behöver berätta om den 10 juli 1990. En historisk dag som kommer förändra världen.
Då föddes J A G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0