jobbig

Jag är inne på min 4 jobbhelg i rad, och mönstret fortsätter två eller tre till. Börjar lessna lite smått och det var galet mkt folk idag bara för att det är löningshelg. Fast den helgen gillar jag såklart skarpt. Aja, nästa helg jag inte ska jobbar bokar jag in allt kul och mitt söndagsbubbel som uteblivit dom senaste veckorna. Det är saknat! Bara sitta i värmen med hårinpackning, ett glas juice och ngt bra att läsa. Boktips skulle förresten inte vara helt fel, senast läste jag Vingklippt ängel, boken var mörk, nattsvart och ännu mera dunkel. Emomänniska skulle jag sagt. Lite grötig oxå, allting bara slängs upp. Sen känner jag smärtan som tjejen själv inte verkar känna då hon skär sej, fyfan, betydligt värre än frigolitknivarna i ryggen.
Eller nä förresten, dom är hemska.. 
Betyg till boken skulle nog bli 3/5 för den var trots allt intressant, annorlunda och väldigt tragisk.
 
 
Imorrn efter jobbet ska jag sova hos tinababe fast hon är inte hemma:/ vi tog vårat durt ikväll ist, med camen :]

Ja har egenligen inte så mkt att skriva ikväll mer än att jag luktar skrov och taggar till valborgs. Vad det blir är rätt oklart, men helt klart ngt kul (jag känner känslorna från 07 hihihihi). Ribban ligger halvhögt, tror jag, men den kommer knäckas av farten då jag svävar förbi högt ovanför.. Eller av min tyngd då jag failar och landar på den.

Hahah godnatt på er mina underbara och alla andra oxå för den delen;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0