Kvällspasset

De blev inte riktigt så mkt som planerat, köpte solglasögon och ett par jeans. Glöm ideér om bilder, för eftersom jag är starkt emot dagens outfit och allt de där så vill ni se, får ni se de på mej eller hemma hos mej. Punkt. Sen spanade jag rätt mkt på örhängen (wow, ni som inte fattade pangpang så vare det jag åstadkom) men ja hittade inga. Eller, de fanns en hel del men om ja inte vet vad jag letar är det svårt att hitta ngt. Tinis hittade inte så mkt hon heller.
Kvällen har ägnats lite smått febrilt åt att hitta ngt att ha på sig imorrn, men naket är bra så jaaa, de blir nog så oxå. Har hört mer folk som inte heller vet, så kom till oss, där kommer vi att gå nakna allihopa (det är insidan som räknas, så av med kläderna)

Nu ska jag packa klart, för ja ska nämligen inte hem ngt mer innan torsdag så de kräver lite grejer. Sen ska jag lägga mej och läsa. Kan inte bestämma va ja tycker om min bok, hittills är den mest konstig så antingen jättebra eller helt värdelös. Gränsen däremellan är hårfin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0