Loverboi

Det finns två personer jag skulle viga mitt liv åt, Tinabejb och Gus Carr. Mannen (männen) i mitt liv, om han gick förbi skulle ja inte tveka en sekund på att slänga mej över han. Övermänniska, den perfekta. Men han kommer nog knappast till skellefteå, men norsjö beach är ju rätt stort så Gus kanske hittar till norsjö? Annars är ju marknaden en rätt bra chans ;P Kom till mej så jag blir varm i all snöstorm! Och på tal om det så efterlyses sommaren, jag råkade nog lägga bort den på något konsigt ställe sist ja såg till den. Så nu är den helt borta, har sökt överallt, tillochmed städat mitt rum. Men ikket.
Mitt i all snöstorm gick vi iallafall på stan och testade bikinisar och strandklänningar vilket inte direkt gjorde så ja längtar mindre. Köpte inget däremot, inget av de iallafall. En råsnygg bh och trosor fick följa med hem "Man kan inte vara fin utan att känna sig fin under" var det ngn smart person som sa. Kanske stämmer det ? Men efterson jag fortfarande bara är 17år så vet ja inte så mkt.

De är skitskummt, flera dagar i rad har ja lyckats kolla på klockan då den är 13:37 och som alla säkert vet betyder det Elit. Men jag känner mej inte som ngn elit, fast ja vill gärna se mej som en bra människa. Då ja tänker efter är jag nog inte så bra.
Men ja hade snabbast tid på 3,6,9-testet. Snabbast av alla så ja är liiite nöjd:) Tur ja får vinna i någonting, annars skulle de vara psykiskt påfrestande för en människa som mej - en människa som blir arg på datorn då harpan inte går ut och arg på småbarn som inte kan.

Kommentarer
Postat av: Mini

Va snäll med småbarna !!!!!!!!!!!!!!

2008-04-10 @ 06:58:43
Postat av: ante

Harpan of doom

2008-04-10 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0