My way or No way.

Okej, en gång för alla- Att smsa och snacka över dator innebär INTE att man har ngt på g. Kanske om man är med varandra, men det är helt beroende på syftet. Känn själv hur det här är.

Norsjö. Det är alltid så grymt skönt att komma hem. Fast nu är jag tillbaka i stan igen, men det var skönt att va hemma. Åke hjälpte mej med datorn och voila, nu funkar internet. Sen skulle han hjälpa mej att få ingång den förbannade bluetothadaptern, men den funkade tydligen inte på vista. Fuck clas ohlsons, jag frågade han i kassan ifall de skulle de "Det vet jag inte. Tror jag väl, varför skulle det inte ?" Är det inte hans jobb att veta?
Som då jag skulle hyra den läskigaste skräckisen som fanns på hela Hemmakväll och frågade han i kassan. "Jag vet inte, jag ser inte skräckisar". Precis vad jag ville veta- vilken typ av filmer han gillar! Hahah nej.
Som om någon kommer in på mitt jobb och frågar vilken hamburgare som innehåller ost. "Ingen aning, jag gillar de inte". Fan, man kan väl läsa recensioner på internet om inte annat?
Aja hur som helst så har jag inte fått igång det trådlösa, måste lista ut ngn tangentkombination som borde stå i den inte befintliga instruktionsboken.

Jag har dödat årets första mygga= en mindre att sprida sina äckliga bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0