opolära dipolärer

Från en miljon till platt på marken (är lika med noll) på två sekunder, räkna ut hastigheten du.



Jag har ägnat min kväll åt att städa på rummet och det tog sitt tag, sen har jag pluggat. Och sovit. Kemiska reaktioner driver mej till totalt jävla vansinne, och nu tillslut har ja lyckats skriva en flera sidor lång sammanfattning av kapitlet så hittar jag checklistan va man skulle kunna. Haha grattis, den måste fyllas på. Ordentligt.
Men ja är så himla less nu, pauser är bra(A)

Visste ngn förresten att elektronnegativitet är ett mått på atomernas förmåga att attrahera elektroner? Jag kan nästna spegla mej själv i min kemibok. Min var inte så hög däremot bevisligen. Men jag är konstant iallafall, elektronerna hoppar mellan atomerna utan att hitta sin plats, sin mate. Hahahha vafan, nu går jag och dränker mej i handfatet :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0