prickad!

nytt lypsyl, ny vecka, kanske ny dator på ingång strax. Allt känns enkelt och bra, som de ska vara, ända tills jag nämner sista punkten, det som skapar trauma igen. Jävla utslag fulla halsen som kliar och gör ont, dom dök bara upp igår. Typ som i sommras då jag åt ett äpple (som ja annars äter jämt och ständigt) och hela magen+bröstkorgen fylldes med små kliande prickar. Och i höstas då jag skulle gå från jobbet och hela ansiktet svällde upp och fylldes även det med prickar. Damn, jag har dom igen, frågan är vad som gör det?
Igår såg halsen inte alls så bra ut, idag är det lite mindre meen de har spridit sig ända till ansiktet.
Känner någon igen symptomen, kliande pyttesmå prickar som liknar vattenblåsor, och känner till hur man får bort dom skulle jag vara tacksam för hjälp. Anledningen varför dom dyker upp skulle jag oxå vilja veta:)
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pollenallergi? :O

2008-04-14 @ 21:51:25
Postat av: Josse

Asså grejen är att när ja fick det sist var det verkligen inte läge för pollen ute, och det är de väl knappast nu heller ? : /

2008-04-14 @ 22:33:06
Postat av: Jenny

Nässelfeber kanske?
Kika in här:
http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=4490 och sök på de symtom du har!
Annars funkar det ju att ringa sjukvårdsrådgivningen :)

Hoppas du mår bättre nu! Puss

2008-04-17 @ 19:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0