puged i bugen

Äntligen är denna helgens bravade över, det är med lite blandade känslor=)
Har jobbat klart för kvällen och helgne, men nu väntar nästa, nästnästa och nästnästnästa innan ja får tare lugnt. Efter jobbet hämtade min mamma mej, det var jättesnällt. Sen när jag kom hem så serverades middagen. Snällt att vänta på mej med maten, synd de va inte så gott bara:P Paj brukar va gott, men med kyckling, nä tror inte de. PLus att då kan man inte se alla äckelbitar i de.
Nu efter maten så går ja omkring me ett träningsbälte (sånt som finns på tvshop) och det gör smått ont faktiskt. Ja undrar ifall de är bra? Kanske dör ja snart av elchock, navelploppen och strömmen från bältet gav en konstig reaktion ? Nä de hoppas ja inte. Men man vet aldrig, man kan aldrig veta säkert. Det vet jag säkert!

Helgen kan man sammafatta som party och jobb. Nice med andra ord=)

Jag och matilda ska starta ett kloster, leva i celibat med varandra i resten av våra liv. För vi är misslyckade:) Men som jag ser det är de inte vi som är dom misslyckade, vi är mer Miss Lyckad. Misstagen är inte våra så vi missar nada:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0