Ropa inte hej för tidigt

Jag slutade som tvåa. Damn, vinnarskallen hade inte mkt att säga till om då Robin dominerade helt.

Kvällen började med tacos hemma. Mums. Sen hade jag nog inte så mkt planer, tänkte chilla hemma med en bra film bara för att ja inte palla ut en till helg nu. Aja, hur som helst så raggade Kajsa och Jimmy upp mej där vid nio, så vi drog runt med bilen på stan, hittade Robin och planerade en roadtrip till luleå eller piteå. Men vad kan man göra där som man inte lika gärna kan göra här? SÅ vi åkte ut till atorp och lokalen brevid Jacks och Myrorna. Bowling oyess:) Det är grymt svårt, tie gånger enklare med nintendo wii. Jag förlorade inte iallafall, 2/4 såå.. 

Tack för ikväll, de var supermysigt! Nu blir de sängen så jag orkar upp till  jobbet imorrn, och ännu bättre ut imorgonkväll  (Hahha ja ha hittat en massa jättegamla bilder på mej, så håll kollpluggarna öppna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0