tjaa

Hahah de här är andra inlägget ikväll, men ja har väl mkt att skriva bara ?(:
Idag så dränktes jag med läxor, ja har alltså inte bara täckt upp till fotknölarna utan upp över öronen.
Efter skolan tränade jag, gjorde en fas på körskolan och var på volleybollmöte. Fasen gick åt helvete, ja måste läsa på.
Ja saknar att spela, men de känns som om jag lix har försökt vila till benhinnorna nu i typ en månad så är de lika bra att vila ordentligt, annars är de förgäves ju? Fast ja tror tränarna tror att ja skolkar från träning, vilket ja verkligen inte gör då ja tränar massor
Middag blev de alltså inte förän efter allt klockan halv9. Makaroner, korv med grillkrydda och ketchup. Hunger är den bästa kryddan och det stämmer. Det smakade gudomligt =D=D

Så nu sitter jag här och gruvar mej inför allt som ska göras. Fast ja ska ta tag i det, snart...


Hahha shit va mkt kommatecken ja skriver med :O! De är nog för att ja måste hinna tänka emellanåt tror ja. Eller bara för att ja tänker med mellanrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0