undergång 2012?

En 18-årig tjej drogades och låstes in i källaren under dom kommande 24åren. Av sin pappa !!!! Alla närstående fick höra att tjejen försvunnit spårlöst, dött lr ngt liknande.
Under dessa tjugofyra år så födde tjejen sju barn som oxå hölls inlåsta i källaren. När ett av barnen var nitton så blev det allvarligt sjukt så gubbäcklet var så illa tvungen att ta det till sjukhuset och på så vis nystades hela historien upp.

Fyfanfyfanfyfan va händer?


Godnatt, nu ska jag ta tag i engelska nationella, beklaga mej över mitt rum (som mamma snällt lovat att hjälpa mej städa imorrn för annars bli de aldrig gjort) och sova för jag är grymt sliten. Av sömnbrist och jobb kanske bör tilläggas.
 jag saknar dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0