vad jag väntar på;

Är bättre tider. Det var svaret på fråga 1.
Fråga två lyder; Är du (jag) rädd för döden?
Ja.. Nej.., jaa? Eller är jag? Dum fråga, men fortfarande så försöker ja komma på ett vettigt svar. Och eftersom ja inte känner mej allt för vettig idag så uteblev de.

Sen blickar jag framåt. 18 år. Jag? Tre månader känns otroligt länge. Ofattbart länge. Men då jag ser på den nagelacksblå saaben som står ute och bara väntar på mej känns tiden knapp, knappare när jag vet att ja inte klarat fas A än. Kluven jaara

Idag chillade vi , först med ett grupprov som inte kunde gått bättre. Empirism var det vi föll på, en av 25. Lunch, långhål som spenderades på en bänk vid älven i stekande sol. De är helt sjukt varmt ute nu, hur i hela helvete kuna jag glömma solglasögonen hemma..? Hur som helst så efter skolan var jag inte alls peppad på träning, så jag konkade hem med grejerna igen. Beach 2008 får vänta, jag satsar på 2010. I bästa fall 2009.

Nu ska jag göra kaffe, espresso, latte eller ngt liknande så jag blir vuxen någon gång. Sen står nog en bra film på min planering. Och plugg, såklart.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0