Burka, brasa, busa, braigt

 Igår var mys, soft om jag ska uttrycka mej rätt. Jag överlevde skoterkörningen. Ioförsej brukar de inte vara ngra problem me de men vårat sepelyse på skotern slutade funka efter halva vägen och ville först inte fungera alls. Sen började de blinka. Vet inte vad som är bättre egenltigen :)? Grillade i en gammal mysig men lite smått läskig jaktstuga ute i skogen ngnstans, en tändare las på elden bara för att. Som ensam klok aktade jag mej, den small och flög såklart på mej iallafall! Somliga straffas genast alltid
Hemvägen var bra, då ville lyset nästan hela vägen. Jag suger på burka och skyller på att skotern är för tung. Hahah bättre de än att jag skulle vara för klen :$
Väl hemma kl typ01.00 och jag tillslut fått in skotern i kåpsläpen, stängt den med en massa  krokodiler och rep(ja kom på en jävla konstruktion alltså) så går jag mot ytterdörren och inser att jag glömt mina husnyckar i skotern i kåpsläpen. Damnnnnnnnnnnnn! Bara att göra om allt.
Kort fattat så var kvällen super, mest tack vare världens bästa och framförallt coolaste onanErik (:

Är hos tina, utan tina. Börjar höra till vanligheterna:) vi ses på måndag iallafall hunnibunni! Så ikväll ska jag nog bara sova, kanske ta en prommis. Tagga inför imorrn. Vårat år, 90. Plötsligt ångrar jag nog mitt switch lite mer än vanligt, men jag får hålla på med det jag älskar så får väl se det från de perspektivet och göra det bästa av situationen. Tillåt mej fortsätta skratta åt dom förjävligt förbannat fula minishortsen i den fina röda färgen som jag måste visa mej i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0