charmigt.

oj, läser igenom gamla inlägg och upptäcker att minst 70% inhehåller ngt om volleyboll. Lite tjatigt kan jag tänka mej. Baske, nu är det skärpning som gäller för min del.

Just de, ja behövde en ny snowboard så jag for på stadium igår. FAN kan dom inte bara ha en ball helt normal anpassad enkomt till mej? Alla var så jävla töntiga med massa lila eller rosa tjaffs på. I bästa fall. Men dom är anpassade för tjejerj u. Måste allt som är för tjejer vara vitt, rosa, lila, glittrigt eller med små söta djur på? Tydligen. Aja, de blev en ganska ful vit med ngt lila i mitten iallafall, och det står "charm" på bindningarna, ascoolt ju:O!
..not

boots är ett senare problem, trodde ja hade ett par nya och de har ja ju. felet där är att mina gamla var frö små så jag bad mamma köpa ett par till mej som jag spanat ut. Klant köpte samma storlek som mina gamla, så de resulterar i att ja har två par för små. Dreamlife! Men om ngn känner suget på köpa en bräda som är kort, för kort för mej och min ringa längd, eller två par snowboardskor så här har ni mej:)

Ikväll hoppas jag på bil, min Man. Eller film med folk=)  På tal om film så Jenny rekomendera mera, jag grät stora delar av filmen, Morsan;)
Imorrn det där jag inte får skriva om, sen ngt kul:)
söndag brunch hos Malin ;* 


Kommentarer
Postat av: kajsa

volleyboll är minst 70% av allt du pratar om också ;)

2008-02-16 @ 15:22:31
Postat av: Jenny

Vi har shoppat mera film i Sthlm, så du kanske vill låna nån fler? Nu är vi för övrigt hemma igen! :) Puss

2008-02-16 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0