höghus, låghus; dårhus

I  vanliga fall skulle jag börjat med att skriva om volleybollen, att vi blev tvåa i serien och att ja inte spelar för tillfälle. Men eftersom det är uttjatat så blev det inte så.
Helgen har varit bra, fast de är nästan alla helger numera=) Hahah igår efter jobbet(slutade kl9) så skyndade jag mej på med massa smink, rött läppstift och fluffade upp håret ordentligt. Kjolen jag bar var hög i midjan och till denna underbara kombination pumps:/ Aja, ni som inte fattat än så var temat 50tal. Fast ja är osäker om jag klädde mej enligt rätt årtal, hur ska jag veta? Kvällen flöt på askul, sen bar det av mot olles. Bara för att visa upp sej. Vi som inte är 18 skulle stå utanför och vänta, men WEY jag tog mej in :D:D:D:D Dessvärre är besvikelsen oändlig, i min värld var de ascoolt där inne och alla dansade och var glada. fel.
Vi gick rätt snabbt(oj, återspegling av min ägning dära).
Vidare vidare vidare, med supermänniskor och mindre bra ena, tills jag skulle hem. Skönt tänkte jag, tills ja kom på att eftersom ja sa att ja skulle sova i stan är det mkt möjligt att jag är utelåst(de har hänt massvis med gånger) så jag gick direkt till alles fönster utan att ens kännt på dörren och knackade massor. Ingenting. Dörren var öppen iallafall så. Direkt ja kom ner hör ja alle viska på mej. Han sitter uppkrypen i hörnet på sängen med täcket uppdraget under hakan och är livrädd. Han trodde att det var ngn zigenare som knackade på rutan, hahah:P
Sen några timmar senare vaknar jag till, jag låg fortfarande i albins säng och tog faktiskt mesta platsen.
Min säng, underbaraste, my precious:)
just de, stjärna på Ninni!
Brunchade med malin sen, eller jag bjöd henne på de=) myyyyys innan jobbet! och ikväll stressas jag över allt som kommer, kursprov på torsdag, engelskaprov och svenska pm.

Fan va långt de blev, starkt jobbat ;) hahha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0