make me better, faster, stronger...

Inget sm, halvväntat om man får säga så:$ på u21spelade jag inte så bra som ja borde ha gjort. u19 funkade ändå. På en dag har jag hunnit spela libero, höger och vänster. Är inte förvånad att jag var lite virrig:) Hursom helst så är jag inte nöjd med min egen insats. 
  
Jag saknar att spela med norsjö, hur mkt som helst faktiskt. Hur mkt jag än gillar alla i kfum så är som norjsö "mitt lag". Typ? Men kanske mest för att ja hatar att förlora, då är dom ett bra lag att spela med. Två sm för dom, inget för mej. Lycka till nu tjejer!  

 

Kommentarer
Postat av: carro!

du var bra josse! ;D

2008-02-07 @ 17:13:33
Postat av: josse

de är bra att någon tkr de ialalfall:)

2008-02-09 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0