Vak/a/en/nast

Ja vakade inte på lucia, då det är tradition att göra de. Men ikväll då jäklar! Jag ska inte sova en blund på hela natten, jag får inte sova en blund på hela natten.
Så för att fördriva tiden på bästa sätt ska jag städa mitt rum, det tar flera timmar. Fast de var såklart tänkt att de skulle bli såhär jävla stökigt bara för att ja ville ha ngt att göra inatt:$ haha
Sen då? Film, bubbel, läxor? Då somnar jag, garanterat. Blir nog en jättelång nattprommis, spöka i allas fönster och ligga på rygg för att spana upp mot stjärnorna:)

Match på lördagdag, kvällen är freetime:)
Fredagkväll önskas ngt kul i norsjö!


Kommentarer
Postat av: Jensan

Imorrnkväll kommer vi dessvärre befinna oss i Åmliden för att vänja Saga vid dom hon ska bo hos i en vecka (läs svärfars). Och tidigt lördagmorgon får vi skjuts till flyget i Lycksele som tar oss till Sthlm!
Hoppas du får en rolig fredag i alla fall! Och se till och vinn matchen på lördag! :) Puss

2008-02-07 @ 13:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0