07 goes 08

Året slutade med lite tårar åså, åt snö ångrade att jag inte tillbringade det 17 nya året tillsammans med samma folk som alltid, dom bästa i mitt liv. Som sagt är jag snart 18 0och måste vänja mej. Men vem vill vet att det blev bra iallafall? 
Det nya året börjar med att jag sprutar på mej själv! (två gånger) sen så är jag ful och trött. Allt smink är borta och frisyren blöt och hängig. Rufsig dvs!

Det sägs att dom man tilllbringar tolvslaget med ska man tillbringa resten med, så jag bugar och bockar för jag älskar er! Sen hade jag kajsa på tråden, de gills oxå!

Bubblade med malinsa ända tills nu, min mobil ville oxå vara med men de gills inte, den dissar jag. Den stoppade jag i ugnen rättare sagt så kanske förhoppningsvis den funkar imorrn! =D Ananrs blire deppen, jag orkar itne lägga ut SÅ mkt pengar på en SÅ ovärd sak.

"på återseende!" jag saknar er, ni vet vilka ni är och det var värt massor att träffa er inatt. Nytt år=Nya möjligheter så nu styr vi upp de här tjejer yes!?!:D Åh ni var så fina allihopa, du du du du du du! Alla runt om mej var perfeketa:D PLuss!

Har massa fina minnen som jag borde skriva in, men va tusan, ni som känner mej kommer att fåhöra mej tjata om dom i fortsättniongen oxå, annars slipper ni.
Mina nya löften däremot, dom är privata och säregna på alla sätt, i år är första året jag verkligen ska hålla dom! Så fortfarande ni som känner mej kanske märker av det. Annars suger ni. Ni andra har ingen chans.

Plus att jag tror jag har fel skor med mej hem, men det är nästa bekymmer. 2008s första problem! Jag takcar och tar emot och förbereder mej på nästa, sov gott ochj ha en underbar fortsättning på detta år!

Kommentarer
Postat av: sandra

"Det sägs att dom man tilllbringar tolvslaget med ska man tillbringa resten med"

Happ, då blir det ett ensamt liv

2008-01-01 @ 16:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0