(åter)blick

Stockholm är farligt, där finns det folk som sticker en kniv i benet på dej och skrattar elakt.
Men här är det oxå farligt :(


På söndag har jag min första match, skulle kunna vara tredje men efter allt så äre bara nummer ett. Mot norsjö. YEY! Inte. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mej till, de känns inte så kul faktiskt:/ Whatever, shortsen(uppseendeväckande oyess) åker på. För varför se volleyboll om inte för att glo på våra häckar?

förövrigt så tog de såhär många dagar innan jag bröt ett nyårslöfte, eller jag bröt det redan igår, men jag kommmer igen! (:

Tack alla för nyår, me like! ;*

Kommentarer
Postat av: kajsa

än så länge har vi bara fått slängpussar här i sthlm så ^^,

2008-01-05 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0