dagenD

Yes, dagen skulle kunna klassas som perfekt!
Först skola, lite mindre perfekt men gick rätt fort hur som helst. Sen snabben till tinis och tittade på min älskling, har inte sett han sen innan jul så var ett tag sen:$  
Sminkade oss och gjorde oss lite fina inför jobbet dvs en 40årsfest med massor av peppade trevliga medelålders människor som tyckte vi var jättesöta :] Det hölls uppe på Nordic Light, helt sjukt fint. Ska lägga in lite bilder sen när jag är i norsjö för de är bara där kameran passar in i datorn. Så kommer iallafall mitt framtida tak se ut, fullt av stjärnor :]
Själva jobbandet skulle jag inte klassa som jobb, vi hjälpte till att stöka fram och bort från borden, hälsa folk välkomna och mestadels stod vi i baren. Jag kan alltså blanda en perfect Gin och Tonic nu, sugen på prova :)?
Cachen var inte dåliga dom heller, jag nämner inga siffror men det var fruktansvärt bra. Svart dessutom! Så i min framtid ska jag nog satsa på bli festfixare.  
När jag väntade på bussen hem fick jag världens sepe-senadrag i ryggen, jag funderade allvarligt på slänga mej på marken och skrika. Tror att rätt beslut fattades; att låta bli. Då kan jag tala om knivar i ryggen, minst tio gånger värre än då man gnisslar frigolit mot varandra!

Match(er) imorrn, kom och se! första går kl10 sen är nog nästa där vid 2 ngn gång skulle jag tippa? Kanske snabbare eftersom vi ska utklassa dom snabbt som tusan!

Hade tänkt skriva att jag skulle avsluta kvällen med att bubbla när jag insåg att de inte går eftersom vi fortfarande inte har ngn dusch. Faakk! Men kan sova istället så glänser jag kanske på planen imorrn?!=D

Kommentarer
Postat av: kajsa

hur mycket blev det då? :)

2008-01-18 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0